Wednesday, February 13, 2008

Praktik....

Så endte den (forbandede) blog alligevel med at gøre sig nyttig...-har flere gange været inde og læse folks indlæg fra de forskellige nye praktiksteder.. Det er faktisk rigtig fedt lige at kunne følge med i hvad i laver og hvordan det går.. Tænkte så at jeg jo også lige kunne skrive et indlæg - ikke at jeg har en skid at fortælle, men bare lige for at markere mig HALLO jeg er her stadig "I'm watching you..." :o) Ej, jeg er da nok også den med mest tid lige for øjeblikket, kan forestille mig at tiden bliver brugt fuldt ud de forskellige steder (puha kan slet ikke forestille mig at skulle være i praktik nu...-men på den anden side kan heller ikke forestille mig at ha' en baby lige om lidt...)
Nå men som i nok kan forstå er der stadig ingen baby her, havde jo termin i søndags, men han er åbenbart ikke typen der kommer til tiden (- fashionable late?)...-men det giver altså ikke point her ved den prustende højgravide...-jeg vil gerne snart have ham ud og selvom tanken om fødsel skræmmer mig sindssygt, så skræmmer det mig endnu mere hvis han skulle ske at blive derinde for altid???!!!! Nej, jeg savner min krop (ikke at jeg overhovedet kan huske at den har set anderledes ud).. -og så sover jeg ikke særlig godt da jeg er en kæmpe elefant og så kører tankerne ret meget omkring den der fødsel... Det er sådan set mest den der fylder, det er stadig meget surrealistisk at den ender med et barn - vores barn...(bare han nu er sund og rask..) kan i øvrigt lige indskyde at jeg var til jordemoder i går og da skønnede hun ham til 4100 gram..-hvilket er en ret pæn kampvægt, så nu kan han bare komme an kan han... :o)

Nå, hvis i stadig hænger på så er det flot, dette indlæg blev vidst længere end regnet (og så har jeg ikke engang fået ungen endnu...)

Håber alle trives i deres praktik, jeg tænker på jer og følger med..
Knus fra en snarligt-fødende Stine.

No comments: