Friday, March 30, 2007

Juhuu, hvor er du...?

Juhuu, hvor dælen er den der blog? Jeg var blevet væk fra min blog, og i to dage har jeg tåget hvileløst rundt i det store stygge virtuelle univers og ledt efter min blog.. Nu har jeg fundet den, efter råb om hjÆÆÆlp, der til sidst blev hørt af sød og rar med studine (Marie).. Og det var jo ret simpelt, havde simpelthen bare ledt det falske sted..-oh ak oh ve! Men nu har vi fundet hinanden igen, og må virkelig arbejde på vores forhold, da det har været en lidt for lang (kunst) pause.... Jeg hører P3, der skal man ringe ind med sine favorit hit(s) og bliver herefter dømt af andre lyttere om hvorvidt man har en god musiksmag......-rigtig god idé, er pludselig helt sikker på at folk vil ELSKE min, for jeg har seriøst god musiksmag!!! Har jeg god musiksmag? rating 1 - 10, med 1 som super ærgelig musiksmag, og 10 helt i top! Skriv evt også din egen top 5... (Denne leg afhænger selvfølgelig af at der en eller anden der ser min blog.............?!)

Her er min top 5:
1. Søs Fenger & Peter AG - Hvor end jeg går hen
2. James Morrison - Wonderful world
3. Bli' glad - Kærlighed til folket
4. The white stripes - doorbell
5. Love Shop - Sendt fra himlen

2 comments:

loglouise said...

hej stine?...

jeg er stadig lidt grøn i dette blog univers - har lige skrevet en kommentar, men kan ikke finde den igen??...
jeg prøver lige at sende denne afsted??..

kh - løg AKA louise 06V4 // lållålå

loglouise said...

hej igen stine -

jamen det gik jo fint???...
hvor er du sjov med musikken!7
total hygge at sidde og læse hvad folk skriver på deres blog - i den forhåbning om stadig ikke at lyde som om jeg absolut ikke noget liv har. Godt marie kunne hjælpe dig - når jeg ikke kunne - hihiaa

M U S I K :
jeg hører alt muligt crazy musik ;)

scissor sisters -
nephew -
sandy thom // punk rocker -
jive musik? elle rihvertfald noget man kan danse swing // rock og ruller til inkl. at headbange til juncker eller hvad det nu var vi lavede i blåvand???:( kenneth ligger inde med beviset?

OG IØVRIGT GOD PÅSKE!...
crazy vi er "færdige" med 1.sem.

krams //