Wednesday, April 25, 2007

Er jeg da for fanden ingenting vÆrD?

Puha, efter et kig på bloglines, vrimler det jo med nye indlæg efter Maries opråb i går, så jeg føler mig lidt presset til også at skrive en lille en.. Dejligt at se folk igen, glæder mig allerede til indkald mandag igen..
Så her er lige en praksisfortælling fra det virkelige liv (nærmere betegnet fra Laven...(hvor jeg bor)) Jeg har fundet mit drømmehus og eftersom jeg allerede har indrettet det og lavet (lidt) om (dette foregår i mit hovede...), gik kæresten med til at besøge vores kære bank i håb om at de syntes vi var flere millioner værd............... Vores (nu ikke længere SÅ kære) bankrådgiver regnede på tallene og måtte desværre meddele os at vi ikke var mere end 800.000 værd.....? Nedslået gik jeg derfra og satte (selvfølgelig) straks spørgsmålstegn ved denne bankrådgivers kompetencer..-tja der sneg sig faktisk en hysterisk tåre ned af kinden på mig.. I hysteri og fortvivlelse over (måske) at måtte indse at MIT hus nok ikke bliver mit, bliver jeg enig med mig selv om at det sgu' da også er for dårligt at manden i mit liv ikke er mere værd....??§! Han ser fortvivlet på mig (han ved hvad der vil komme) og ser sig nødsaget til at forsvare sin mandighed med en sandhed han inderst inde ved udløser endnu mere hysterisk kæreste.. Han fortæller at han tidligere alene har fået lov at låne 800.000.... Og så går det op for mig hvem der er værdiLØS...............????!!!

I er velkomne til at bruge denne praksisfortælling i jeres pæd/KOL opgave...................!
Fortsat god onsdag.

1 comment:

Marie said...

Jeg synes du er meget mere værd end hvad en bankrådgiver ville kunne overskue!
Forstår dog dit hysteri!